02
Lip

[e-faktura] W jaki sposób ustawić automatyczne rozliczanie faktur na podstawie wpływów na konto bankowe?

Taxxo e-Faktura posiada unikalną na rynku funkcjonalność automatycznego rozliczania faktur na podstawie wpływów na konto bankowe. Wystarczy, że Twój bank może generować e-maile powiadamiające o wpływach na konto, aby Taxxo e-Faktura automatycznie rozliczyła odpowiednie dokumenty na tej podstawie.

Aby ustawić automatyczne odznaczenie należności w Taxxo e-fakturze na podstawie e-maili wysyłanych z banku o przelewach przychodzących należy wykonać poniższe kroki.

  1. W pierwszym kroku należy uaktywnić w swoim banku internetowym automatyczne powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących na odrębny adres mailowy, np. „bank@domenafirmy.pl”
  2. Następnie należy ustawić subskrypcje w Taxxo e-Faktura – tj. wskazać adres e-mailowy, z którego będą pobierane informacje. W tym celu należy wejść na górze strony do Moja firma – Subskrypcje.
  3. e-faktura-rozliczanie-z-banku

  4. Należy wybrać odpowiedni bank, kliknąć Ustaw parametry i wprowadzić parametry dostępowe do konta e-mailowego, na które będą przychodzić powiadomienia z banku. Po wypełnieniu pól należy zapisać parametry.
  5. Po wykonaniu automatycznego rozliczenia przez Platformę Taxxo, otrzymasz powiadomienie drogą mailową o rozliczonych fakturach.
  6. e-faktura-rozliczanie-z-banku2