Narzędzia Taxxo dla Klientów biura

Taxxo e-Bank

Podłącz swój bank do Taxxo - zyskaj bieżący wgląd w transakcje, automatyczne rozliczania faktur i księgowanie wyciągów

Taxxo e-Bank to wygodna i szybka integracja z 16 bankami przez Open Banking - bez konieczności codziennego logowania i sprawdzania wyciągów. Podłącz dowolną ilość kont bankowych do Taxxo. Taxxo codziennie pobierze nowe transakcje z Twoich banków bez czekania na pliki wyciągów. Dla Twojej wygody aktualizacja odbywać się będzie automatycznie – nawet do 4 razy dziennie. Już nie musisz wielokrotnie logować się do banku, aby sprawdzić czy klient zapłacił za fakturę. Taxxo zrobi to za Ciebie.

Dodaj do obserwowanych Wypróbuj!

ZOBACZ SPECJALNĄ STRONĘ DEDYKOWANĄ TAXXO E-BANK
PRZEGLĄDANIE PŁATNOŚCI Z WIELU KONT W JEDNYM MIEJSCU
Taxxo zapewni Ci niezwykle przyjazdy i wygodny dostęp do transakcji bankowych. Wyszukiwanie i filtrowanie o jakim zawsze marzyłeś. Płatności z wszystkich kont bankowych w jednym miejscu – udostępniasz komu chcesz!
AUTOMATYCZNE ROZLICZANIE PLATNOŚCI FAKTUR NA PODSTAWIE WPŁYWÓW NA KONTO
Gdy klient zapłaci za fakturę, a przelew przyjdzie do banku – Taxxo dowie się o tym jako pierwsze. Wyszuka fakturę, która najbardziej pasuje do płatności i oznaczy ją jako opłaconą. Wykorzysta do tego pokłady sztucznej inteligencji oraz reguły, które wprowadzisz dla nietypowych transakcji.
WYGODNE KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW  W DOWOLNYM SYSTEMIE KSIĘGOWYM 
Wyciągi bankowe w Taxxo są dostępne od ręki. Twój księgowy może je pobierać dowolnie często. Nie musi czekać, aż prześlesz je mailem. Nie musi tracić czasu na konwersji plików. Wyciągi pobierze od razu w formacie przyjaznym dla swojego systemu księgowego. A Taxxo obsługuje ich kilkadziesiąt.

Produkty powiązane:

Taxxo e-biuro rachunkowe

Elektroniczna komunikacja z biurem rachunkowym oraz dostęp do danych księgowych online. Moduł połączony z dowolnym systemem księgowym do pełnej lub uproszczonej księgowości.

Taxxo e-Dokumenty

Internetowa skrzynka na dokumenty kosztowe i skany faktur. Wygodne przekazywanie dokumentów przez klienta do biura rachunkowego. Archiwum dokumentów skanowanych online dla biura i klienta. Prowadzenie listy płatności i przelewy do faktur zakupu.