Zapraszamy na bezpłatne webinarium dla firm IT

  • Rozwijasz software house, sprzedajesz oprogramowanie
    lub prowadzisz jednoosobową firmę branży IT?
  • Chcesz mieć pewność, że obecna działalnośc firmy kwalifikuje do skorzystania z ulgi IP BOX?
  • Chcesz być przekonany, że Twoje umowy z klientami oraz faktury sprzedaży uprawniają do objęcia podatkiem 5%?
  • Chcesz zabezpieczyć się przed przyszłą niekorzystną interpretacją z urzędu skarbowego?
  • Chcesz zachęcić swoją księgową do rozliczania ulgi bez stresu i dodatkowego nakładu pracy?
  • Chcesz dostać zwrot podatku z tytułu ulgi za 2020 rok?

CZAS TRWANIA:

1,5 GODZINY

TERMIN:

25.11.2020 godz. 14.00

Chcę zapisać się na webinarium

JAK ZMNIEJSZYĆ PODATEK
DO 5% I SKORZYSTAĆ Z ULGI
IP BOX ZA 2020 ROK?

Praktyczne wskazówki dla firm IT jak bezpiecznie korzystać z 5% podatku

Dlaczego firmy IT obawiają się korzystania z ulgi IP BOX?

Nie wiem czy ta ulga jest dla mnie. Wydaje mi się, że to tylko dla dużych firm ze sztabem prawników i księgowych

Znajomi programiści, którzy też prowadzą działalność B2B, odradzają mi tą opcję. Po co ryzykować niepotrzebnie i narażać się na kontakty z urzędem skarbowym.

Moja księgowa przysłała mi plik z ustawą. Nie rozumiem o co chodzi i dlaczego jest to tak skomplikowane.

Czekam na opinię mojej księgowej. Uważa, że to niepotrzebne ryzyko i dużo dodatkowej pracy.

Nie wiem czy moja umowa z firmą, dla której piszę oprogramowanie jest adekwatna do IP BOX.

Czekam, aż IP BOX będzie szerzej stosowany w innych firmach i wtedy zobaczę czy to ma sens.

  • Po rozmowach z ponad 100 firmami branży IT wprowadziliśmy nową formułę webinarium.
  • Spotkanie będzie prowadzone przez praktyka IT, który przy udziale zaproszonych ekspertów omówi praktyczne aspekty korzystania z ulgi IP BOX w firmach technologicznych
  • Skupimy się na takich tematach jak: bezpieczeństwo korzystania z ulgi, zakres umów, jakie rodzaje przychodów są kwalifikowane a jakie wykluczone, praktyczny sposób prowadzenia ewidencji dokumentów do IP BOX z wykorzystaniem automatyzacji, sprawna współpraca z księgowością, fakturowanie, rozliczanie ulgi na koniec roku.

Formuła webinarium - praktycznie i dynamicznie

Małgorzata Latuszek - moderator spotkania, praktyk branży IT. Założycielka i CEO Taxxo / Columb Technologies S.A. - firmy technologicznej tworzącej oprogramowanie do zarządzania finansami i automatyzacji procesów na styku biznesu z księgowością. Przeprowadziła ponad 200 projektów IT zarówno w dużych korporacjach jak i małych i średnich firmach. Na codzień pasjonuje się wykorzystaniem nowych technologii do poprawiania jakości życia.

Webinarium poprowadzą

mec. Suzana Zatoń - radca prawny oraz doktorantka na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Na co dzień współpracuje z QRQ Sp. z o.o., w której jest odpowiedzialna za obsługę prawną firm technologicznych, w tym prowadzenie procesów komercjalizacji, obsługę inwestycji kapitałowych, doradztwo z obszaru prawa własności intelektualnej, prawa ochrony danych osobowych, a także obsługę prawną projektów unijnych.

Adrianna Orzepowska - główna księgowa oraz Wiceprezes Zarządu QRQ Sp. z o.o. Odpowiedzialna za prowadzenie ksiąg, rozliczeń podatkowych oraz usługi powiązane z bieżącym funkcjonowaniem księgowości, a także świadczenie usług w obszarze rachunkowości finansowej, projektowej, zarządczej oraz podatków na rzecz firm technologicznych. Posiada również doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, w tym skonsolidowanych sprawozdań finansowych grup kapitałowych.

Liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Do najbliższego webinarium pozostało

Zapisz się na webinarium

Operatorem Taxxo jest Columb Technologies S.A. z siedzibą we Wrocławiu, www.taxxo.pl