gru
[Panel Biura] Jak utworzyć sprawy grupowe dla wielu klientów na raz – np. powiadomienia o zmianach podatkowych lub informacje z biura
W najnowszej wersji Taxxo (1.5.1b) dodaliśmy możliwość tworzenia przez pracowników biura rachunkowego spraw grupowych dla swoich klientów, dzięki czemu biuro w szybki i efektywny sposób może przekazać informacje np. o godzinach pracy biura, lub zmianie w przepisach podatkowych wszystkim wybranym klientom.
- Aby skorzystać z tej funkcji należy zalogować się do Platformy Taxxo na Panel Biura – wejść do modułu „Obsługa grupowa”, a następnie przejść do zakładki „Sprawy”
- Następnie należy wybrać wszystkich klientów, których należy dodać do adresatów wysyłanej sprawy. Po wybraniu klientów należy kliknąć „Następny krok”.
- W kroku 2 opisuje się temat sprawy, jej treść, oraz okres wyjaśnienia sprawy. Istnieje także możliwość dodania załącznika do sprawy. Po opisaniu powyższych parametrów należy wybrać pole „Następny krok”.
- Krok 3 natomiast zawiera potwierdzenie operacji. Kliknięcie „Wykonaj” poskutkuje założeniem nowej sprawy grupowej.
- Po założeniu sprawy pojawi się podsumowanie czynności założenia sprawy grupowej wraz z informacją o statusie wykonania operacji, natomiast na adres mailowy pracownika biura zostaje wysłany raport z przebiegu operacji.