sie
Nowości w Taxxo 1.5.6
Najnowsze nowości i usprawnienia w Platformie Taxxo 1.5.6 – dostępnej od 31.08.2016
Wprowadziliśmy szereg zmian, o które prosiliście i kilka usprawnień ułatwiających pracę z Taxxo.
- e-Faktura – możliwość ograniczenia podglądu listy do faktur wystawionych przez danego użytkownika
- e-Faktura – usprawnienia i poprawki w zakresie faktur zaliczkowych
- e-Faktura – francuski wydruk faktury
- Panel Biura – zmniejszenie liczby powiadomień e-mail wysyłanych do księgowych dzięki nowej logice, osobne powiadomienia do kadr o dodaniu dokumentów kadrowych przez klientów
Sprawdź szczegóły…
Taxxo – e-Faktura
- Dodano widok listy faktur pokazujący tylko faktury wystawione przez danego użytkownika. Aby ograniczyć użytkownikowi uprawnienia do podglądu tylko swoich faktur należy zmienić ustawienia Uprawnień w pozycji “e-Faktura – dokumentu sprzedaży (wystawione przez użytkownika)” – zobacz więcej w Bazie Wiedzy
- W powiadomieniu o wystawieniu faktury usunięto informację o terminie płatności, jeśli faktura została oznaczona jako zapłacona
- Dodano francuski wydruk faktury sprzedaży
- W momencie wystawiania faktury walutowej dodano przycisk “Przelicz kurs” umożliwiający ręczne odświeżenie kursu waluty na dokumencie
- Usprawnienie wystawiania faktur zaliczkowych – gdy podczas wystawiania faktury zaliczkowej nie wprowadzono numeru zamówienia lub proformy – system automatycznie nada numer zgodny z NIP klienta. Ułatwi to późniejsze powiązanie faktury końcowej lub kolejnej zaliczki z pierwszym dokumentem zaliczkowym.
- Dodano nową formę płatności – pobranie
- Poprawki innych zgłoszonych błędów i niedogodności w zakresie faktur zaliczkowych
Taxxo – e-dokumenty
- Dodano nową formę płatności “pobranie”
- Poprawiono drobne błędy
- Przygotowano do wdrożenia nowej wersji Taxxo 2.0 e-dokumenty z usługą OCR – już wkrótce!
Taxxo – Panel Biura i powiadomienia dla księgowych
- Zmieniono logikę wysyłanych powiadomień do pracowników biura, aby zmniejszyć ich ilość. Powiadomienia wysyłane są od teraz głównie do księgowych prowadzących przypisanych do danego klienta. Pozostałe osoby związane z klientem nie będą otrzymywać powiadomień. Więcej informacji o sposobie konfiguracji powiadomień w Bazie Wiedzy (FAQ)”
- Dodano niezależne powiadomienie do kadr o dodaniu przez klienta dokumentów kadrowych (umowy o dzieło, zwolnienia, urlopy itd.)
- Dodano nowe powiadomienie do klienta o usunięciu płatności podatkowej
- Zmieniono nazwy niektórych powiadomień, aby łatwiej było zarządzać nimi w ustawieniach użytkownika
- Poprawiono błąd powodujący, że usunięty klient nie znikał z listy klientów u księgowych prowadzących