mar
Taxxo 2.2. Digitalizer/DiggiBox – nowości i usprawnienia
W dniu 08.03.2017 udostępniona została nowa wersja Taxxo 2.2. – w zakresie modułu e-dokumenty/DiggiBox oraz usług odczytu skanów. Zapraszamy do zapoznania się z listą zmian
Nowości dla biur rachunkowych
- Nowe możliwości zarządzania filtrami nad tabelą dokumentów – obecnie widocznych jest tylko kilka domyślnych filtrów, a pozostałe są ukryte. Każdy użytkownik może sam zdecydować, które filtry dodatkowe che widzieć. W tym celu należy wybrać ikonkę z „kółkiem zębatym nad tabelą” i zaznaczyć filtry, które mają się pojawić na danej zakładce
- Dodano nowy filtr „Forma płatności”. Filtr jest domyślnie ukryty – należy wybrać ikonkę z zębatką aby go dodać nad tabelą
- Usprawnienia w zakresie edycji danych dokumentu
- system umożliwia wpisanie kontrahenta bez NIPu – pokazywane jest żółte ostrzeżenie, ale dokument taki można zapisać
- dodano pole numer rejestracyjny samochodu
- przy pobieraniu danych z GUS pola kontrahenta automatycznie zmieniają się z czerwonych na białe
- Usprawniono wykrywanie duplikatów przy ręcznej edycji danych – jeśli w trakcie edycji danych dokumentu system znajdzie dokument o tym samym numerze, kontrahencie i dacie – wyświetli ostrzeżenie o duplikacie
- W tabeli “Do księgowania” – poprawiono widoczność dokumentów (wcześniej dokumenty typu „faktura zakupu-towar” nie były tam widoczne)
- Pole szukaj – dodano możliwość wyszukiwania po numerze kodu kreskowego oraz numerze rejestracyjnym samochodu
- Poprawiono proces nadpisywania danych o opłaceniu dokumentu po digitalizacji
- Poprawiono filtrowanie po „tagach”
- Poprawki dodawania dużej ilości skanów jednorazowo metodą „przeciągnij i upuść”
- Edycja danych firmy – dodano „Rozliczenie VAT”
- Inne drobne poprawki
Nowości dla przedsiębiorców
- Dodano tabelę nowych dokumentów – na zakładce “Nowe”pojawiają się dokumenty dodane w przeciągu ostatnich 7 dni. Dzięki temu łatwo znaleźć najnowsze faktury
- Nowe możliwości zarządzania filtrami nad tabelą dokumentów – obecnie widocznych jest tylko kilka domyślnych filtrów, a pozostałe są ukryte. Każdy użytkownik może sam zdecydować, które filtry dodatkowe che widzieć. W tym celu należy wybrać ikonkę z „kółkiem zębatym nad tabelą” i zaznaczyć filtry, które mają się pojawić na danej zakładce
- Usprawnienia w zakresie edycji danych dokumentu
- dodano pole z numerem kodu kreskowego (ID) – pole było wcześniej ukryte i widoczne tylko dla biura rachunkowego
- dodano pole numer rejestracyjny samochodu
- dodano możliwość wpisania kontrahenta bez NIPu – pokazywane jest żółte ostrzeżenie, ale dokument taki można zapisać
- dodano pole SWIFT z automatycznym pobieraniem SWIFT po numerze rachunku bankowego lub możliwością ręcznej edycji. Numer SWIFT jest wykorzystywany przy generowaniu przelewów bankowych w walucie obcej
- obok pola notatka dodano możliwość wybrania jednej z 5 ostatnich notatek wpisanych dla danego kontrahenta
- Pole szukaj – dodano możliwość wyszukiwania po numerze kodu kreskowego oraz numerze rejestracyjnym samochodu
- Poprawiono proces nadpisywania danych o „opłaceniu dokumentu” po digitalizacji (odczytaniu skanów)
- Poprawki filtrowania po polu Decyzji płatnościowe
- Poprawki w zakresie oznaczania dokumentów jako opłacone i współdziałania pomiędzy starą a nową wersją Taxxo e-Dokumenty
- Poprawki dodawania dużej ilości skanów jednorazowo metodą „przeciągnij i upuść”
- Poprawki w zakresie podsumowania danych w tabeli (brutto, do zapłaty)
- Poprawiono filtrowanie po „tagach”
- Inne drobne poprawki